ina-jelle.reismee.nl

Schiphol

Vandaag,29 januari, begint als een normale donderdag. De wekker gezet en vanmorgen vroeg op weg naar Bovenkarspel. De laatste werkuren van deze week. Rond 1200 uur is het mooi geweest. Nu proberen om het hoofd leeg te maken. De laatste weken waren intensief, gelukkig is alles rond. In Medemblik nog even langs het autoschadebedrijf om de keuken frontjes en deuren op te halen, deze zijn opnieuw gespoten. Marjolein en Martin zijn in ook Medemblik, en zo kunnen we nog even afscheid nemen voordat we op pad gaan. Met de Ford Ka gaan we op weg naar Schiphol, regen, wind, hagel en files, maar we hebben de tijd. Alle tijd, rust moet er zijn! En zo pakken we een heerlijke "hotel" avond erbij, iets wat we wel erg graag doen. Onderweg zijn, nieuwe plaatsen ontdekken, hotelkamers, eten... Morgen om 0920 pakken we de shuttle bus naar het vliegveld.

Henk en Jantje

Jelle en Ina, een heel fijne vakantie en we zien uit naar jullie reisverhalen. Groetjes

Margreet

Lieve broer en schoonzus, heel veel plezier in het mooie Portugal. Ik zou zo mee willen, terug naar dit prachtige land. Geniet van alle mooie steden, ruige zee (misschien echt lekker weer ????), het lekkere eten en de vriendelijke mensen. Kus van je zus. ????

Margreet

Oh, lekker dan, geen emoticons , maar vraagtekens.....

Rene en Renee

Veel plezier !!!

Vanessa Tuin

Heeey wat leuk!!! Heel veel plezier, we houden jullie in de gaten. Ikzelf vond Portugal erg leuk! Ik zat in Playa d'ora. Enjoy!!!

Margreet en Rein

Hoi Jelle en Ina heel veel plezier lekker genieten vind het wel leuk wij willen dit jaar ook naar Portugal dus een eerste indruk is leuk